Bulgaria Insurance

Информация за клиенти и партньори на България Иншурънс предвид извънредната ситуация

date 16 Март, 2020

Уважаеми клиенти и партньори,   

Във връзка с въвеждане на извънредно положение на територията на цялата страна за периода 13-ти март – 13-ти април 2020 г. с цел ограничаване на разпространението на COVID-19, за да гарантираме здравето и сигурността на нашите клиенти, партньори и служители, Ви уведомяваме, че считано от 16-ти март 2020 г. въвеждаме реорганизация на процесите по обслужване.

Информираме ви, че Централният офис на „ЗК България Иншурънс” АД ще работи с обичайното си работно време, като считано от 16-ти март 2020 г. се преустановява достъпът на клиенти и външни лица чрез личен контакт на територията му до отмяна на извънредните наложени мерки.

Съветваме Ви да използвате онлайн каналите за комуникация с Компанията – уеб формата на сайта ни, както и телефонът на Центъра за обслужване на клиенти 0700 13 555. Временно преустановяваме и работа с пари в брой, както за изплащане по застрахователни претенции, така и за внасяне на премии по застраховки. По този начин, чрез намаляване на възможностите за физически контакт, защитаваме здравето не само на нашите служители, но и на вас самите. Всички плащания към нас могат да се осъществяват по банков път, чрез електронно банкиране или онлайн с дебитна/кредитна карта.

Как да процедирате за завеждане на застрахователна претенция

За Ваше улеснение на корпоративната страница на Компанията, може да свалите заявления за електронно попълване на претенция за следните видове застраховки:

      След като попълните и подпишете съответното заявление за застрахователна претенция, заедно с прикачени сканирани и останалите необходими документи, го изпратете на следните електронни адреси:

      claims.health@bulgariainsurance.bg - за корпоративна здравна застраховка "България Здраве" и международна здравна застраховка "Здраве без граници"

      ВАЖНО: Клиентите по корпоративна здравна застраховка „България Здраве“ имат възможност за подаване на документи и онлайн през Е-платформа за обслужване на клиенти, чрез индивидуалния си онлайн акаунт.

      claims@bulgariainsurance.bg - за Имуществени застраховки, застраховка Злополука и заболяване, застраховка Помощ при пътуване и др.

      ВАЖНО: Огледи по имуществени застраховки, които не налагат спешна реакция, ще се осъществяват след като отпаднат извънредните наложени мерки. Сроковете за уведомяване за събития по риск „Кражба“, „Пожар“ и „Злоумишлени действия“ не се променят

      Оригинали на документи може да пращате по пощата или чрез куриер на адрес – София 1404, бул. "България" № 83А, ЗК България Иншурънс АД

      Как да процедирате за заявка/подновяване на застрахователна полица

      За запитвания и издаване на застраховки и други услуги, както и досега, можете да се свържете с нас по телефона, по имейл или онлайн чрез контактната форма за запитване на корпоративния ни сайт. Нашите служители са на разположение в рамките на работното ни време, за да отговорят на всички Ваши запитвания.

      Бихме искали да Ви напомним, че Компанията също така предоставя възможност за изцяло онлайн сключване на следните застраховки:

      Как да процедирате при необходимост от среща с наши експерти

      За заявяване на среща, можете да използвате всички възможни начини, както досега: да се свържете с нас по телефон и/или имейл. Срещите се организират чрез Skype Meeting, като след фиксиране на точна дата и час, служител от страна на „ЗК България Иншурънс” АД ще Ви изпрати линк и инструкции за провеждането й.   

      Разчитаме всички наши клиенти и партньори да спазват инструкциите, които получават от служителите ни и им благодарим предварително за разбирането и оказаното съдействие. Наложените превантивни мерки и действия от страна на „ЗК България Иншурънс” АД са базирани на издадените от държавните власти разпоредби и инструкции, които и в следващите дни ще са водещи при взимането на решения за превенция и непрекъснато ще се актуализират с оглед на развитието на кризисната обстановка. В ситуация на непосредствена заплаха за здравето и живота, ние осъзнаваме, че нашата дейност е повече от работа. Тя е мисия - да бъдем до хората във време на изпитания, като предоставяме застрахователна защита по възможно най-безопасния за всички начин.

      Предвид динамиката и бързо променящата се ситуация при настъпили промени, ще Ви информираме своевременно, с цел максимална яснота и получаване на висококачествено, ефективно и безпроблемно обслужване.   

      „ЗК България Иншурънс” АД


      Вижте още...

      България Иншурънс с положително развитие на дейността за първото тримесечие на 2020 г.

      10 Юни, 2020

      България Иншурънс е сред трите най-успешни дружества в сферата на здравното застраховане към 31-ви март 2020 г. Компанията затвърждава позицията си с [...]

      Прочети още

      Информационно съобщение за клиенти на България Иншурънс предвид отмяната на извънредното положение в страната по повод разпространението на COVID-19

      14 Май, 2020

      Eкипът на „ЗК България Иншурънс" АД внимателно следи предприетите мерки в страната за отмяна на извънредното положение, както и всички здравни препор [...]

      Прочети още
      Login Search call EN
      Вход за клиенти Вход за партньори Вход за лечебни заведения
      24/7 Център за обслужване на клиенти +359 700 13 555