Bulgaria Insurance

Актуална информация за нови правила за обслужване на клиенти и партньори

date 19 Март, 2020

Уважаеми клиенти и партньори,

Екипът на „ЗК България Иншурънс“ АД следи внимателно развитието на извънредната ситуация в страната, свързана с разпространението на вирусната епидемия COVID-19 и с приоритет предприема всички необходими мерки, за да предпази здравето на нашите клиенти, партньори и служители, както и да осигури непрекъсваемост на услугите на Компанията.

С цел осигуряване на максимално удобство за нашите клиенти и партньори, както и намаляване до максимум необходимостта от физически контакт, са налични и препоръчани следните дистанционни (онлайн) начини за предявяване на претенции:      

  • През Е-платформа за обслужване на клиенти, чрез индивидуалния си онлайн акаунт, за клиенти по корпоративна здравна застраховка „България Здраве“
  • По имейл за всички видове застраховки 

От секция „Онлайн заявка на претенции“ на корпоративната страница на Компанията може да свалите заявления за електронно попълване на претенция за следните видове застраховки:

След като попълните и подпишете съответното заявление за застрахователна претенция, заедно със сканирани прикачени и останалите необходими документи, го изпратете на следните електронни адреси:   


За корпоративна здравна застраховка "България Здраве" и международна здравна застраховка "Здраве без граници": claims.health@bulgariainsurance.bg

ВАЖНО: Удължава се срокът за предявяване на застрахователни претенции по застраховка „България Здраве“ по всички активни застрахователни договори с 30 (тридесет) календарни дни.    

За Ваше удобство и превенция, претенции в размер до 100 лв. по здравна застраховка „България Здраве“ ще бъдат обработвани без необходимост от представяне на оригинални финансови документи, като Застрахователят запазва правото си да изиска същите в случай на необходимост.    

За да се възползвате от облекчената процедура без оригинални финансови/платежни документи е необходимо допълнително към Претенцията и приложените документи да попълните, подпишете и изпратите ДЕКЛАРАЦИЯ към претенция за изплащане на застрахователно обезщетение в размер до 100 (сто) лева по здравна застраховка „БЪЛГАРИЯ ЗДРАВЕ“Ако срещате затруднение да прикачите нужните документи в Е-платформа за обслужване на клиенти, поради по-големия размер на файла или техния брой, можете спокойно да ги изпращате на следния мейл: claims.health@bulgariainsurance.bg

Настоящият облекчен режим ще бъде в сила за срока на обявената извънредна ситуация в страната.


За Имуществени застраховки, застраховка Злополука и заболяване, застраховка Помощ при пътуване и други:   

claims@bulgariainsurance.bg

ВАЖНО: Огледи по имуществени застраховки, които не налагат спешна реакция, ще се осъществяват след като отпаднат извънредните наложени мерки. Сроковете за уведомяване за събития по риск „Кражба“, „Пожар“ и „Злоумишлени действия“ не се променят.

Оригинали на документи може да пращате по пощата или чрез куриер на адрес – София 1404, бул. "България" № 83А, ЗК България Иншурънс АД.


Дистанционна заявка/подновяване на застрахователна полица

За запитвания и издаване на застраховки и други услуги, както и досега, можете да се свържете с нас по телефона, по имейл или онлайн чрез контактната форма за запитване на корпоративния ни сайт. Нашите служители са на разположение в рамките на работното ни време, за да отговорят на всички Ваши запитвания.

Бихме искали да Ви напомним, че Компанията също така предоставя възможност за изцяло онлайн сключване на следните застраховки:


Начини на изплащане на застрахователни претенции / Плащане на застраховки

Временно се преустановява работа с пари в брой, както за изплащане по застрахователни претенции, така и за внасяне на премии по застраховки. По този начин, чрез намаляване на възможностите за физически контакт, защитаваме здравето не само на нашите служители, но и на вас самите.    

Всички плащания към нас могат да се осъществяват по:   

  • банков път   
  • чрез електронно банкиране, или    
  • онлайн с дебитна/кредитна карта. 

Skype Meeting с наши експерти

За заявяване на среща, можете да използвате всички възможни начини, както досега: да се свържете с нас по телефон и/или имейл. Срещите се организират чрез Skype Meeting, като след фиксиране на точна дата и час, служител от наша страна ще Ви изпрати линк и инструкции за провеждането й. 

Предвид сложността на обстановката, молим да оцените необходимостта от предприетите мерки и разчитаме всички наши клиенти и партньори да спазват инструкциите, като им благодарим предварително за разбирането и оказаното съдействие. Напомняме, че в подобен момент, е необходимо да запазим спокойствие и да се опитаме да предпазим както себе си, така и своите близки.      

За актуална информация, моля, следете нашата корпоративна страница, секция "Новини" и профилите на Компанията в социалните мрежи Facebook и LinkedIn.

Пожелаваме Ви да сте здрави и оставаме на разположение при необходимост от експертен съвет или подкрепа.

„ЗК България Иншурънс” АД 


Вижте още...

Информация за клиенти и партньори на България Иншурънс предвид извънредната ситуация

16 Март, 2020

Във връзка с въвеждане на извънредно положение на територията на цялата страна за периода 13-ти март – 13-ти април 2020 г. с цел ограничаване на разпр [...]

Прочети още

ВАЖНО: Информационно съобщение за клиентите на България Иншурънс по повод разпространението на COVID-19

12 Март, 2020

Важно съобщение за клиентите на "ЗК България Иншурънс" АД относно предприетите мерки по повод разпространението на на COVID-19 в България и информаци [...]

Прочети още
Login Search call
Вход за клиенти Вход за партньори Вход за лечебни заведения
24/7 Център за обслужване на клиенти +359 700 13 555