Bulgaria Insurance

Актуална информация за нови правила за обслужване на клиенти и партньори

date 19 Март, 2020

Уважаеми клиенти и партньори,

Екипът на „ЗК България Иншурънс“ АД следи внимателно развитието на извънредната ситуация в страната, свързана с разпространението на вирусната епидемия COVID-19 и с приоритет предприема всички необходими мерки, за да предпази здравето на нашите клиенти, партньори и служители, както и да осигури непрекъсваемост на услугите на Компанията.

С цел осигуряване на максимално удобство за нашите клиенти и партньори, както и намаляване до максимум необходимостта от физически контакт, са налични и препоръчани следните дистанционни (онлайн) начини за предявяване на претенции:      

  • През Е-платформа за обслужване на клиенти, чрез индивидуалния си онлайн акаунт, за клиенти по корпоративна здравна застраховка „България Здраве“
  • По имейл за всички видове застраховки 

От секция „Онлайн заявка на претенции“ на корпоративната страница на Компанията може да свалите заявления за електронно попълване на претенция за следните видове застраховки:

След като попълните и подпишете съответното заявление за застрахователна претенция, заедно със сканирани прикачени и останалите необходими документи, го изпратете на следните електронни адреси:   


За корпоративна здравна застраховка "България Здраве" и международна здравна застраховка "Здраве без граници": claims.health@bulgariainsurance.bg

ВАЖНО: Удължава се срокът за предявяване на застрахователни претенции по застраховка „България Здраве“ по всички активни застрахователни договори с 30 (тридесет) календарни дни.    

За Ваше удобство и превенция, претенции в размер до 100 лв. по здравна застраховка „България Здраве“ ще бъдат обработвани без необходимост от представяне на оригинални финансови документи, като Застрахователят запазва правото си да изиска същите в случай на необходимост.    

За да се възползвате от облекчената процедура без оригинални финансови/платежни документи е необходимо допълнително към Претенцията и приложените документи да попълните, подпишете и изпратите ДЕКЛАРАЦИЯ към претенция за изплащане на застрахователно обезщетение в размер до 100 (сто) лева по здравна застраховка „БЪЛГАРИЯ ЗДРАВЕ“Ако срещате затруднение да прикачите нужните документи в Е-платформа за обслужване на клиенти, поради по-големия размер на файла или техния брой, можете спокойно да ги изпращате на следния мейл: claims.health@bulgariainsurance.bg

Настоящият облекчен режим ще бъде в сила за срока на обявената извънредна ситуация в страната.


За Имуществени застраховки, застраховка Злополука и заболяване, застраховка Помощ при пътуване и други:   

claims@bulgariainsurance.bg

ВАЖНО: Огледи по имуществени застраховки, които не налагат спешна реакция, ще се осъществяват след като отпаднат извънредните наложени мерки. Сроковете за уведомяване за събития по риск „Кражба“, „Пожар“ и „Злоумишлени действия“ не се променят.

Оригинали на документи може да пращате по пощата или чрез куриер на адрес – София 1404, бул. "България" № 83А, ЗК България Иншурънс АД.


Дистанционна заявка/подновяване на застрахователна полица

За запитвания и издаване на застраховки и други услуги, както и досега, можете да се свържете с нас по телефона, по имейл или онлайн чрез контактната форма за запитване на корпоративния ни сайт. Нашите служители са на разположение в рамките на работното ни време, за да отговорят на всички Ваши запитвания.

Бихме искали да Ви напомним, че Компанията също така предоставя възможност за изцяло онлайн сключване на следните застраховки:


Начини на изплащане на застрахователни претенции / Плащане на застраховки

Временно се преустановява работа с пари в брой, както за изплащане по застрахователни претенции, така и за внасяне на премии по застраховки. По този начин, чрез намаляване на възможностите за физически контакт, защитаваме здравето не само на нашите служители, но и на вас самите.    

Всички плащания към нас могат да се осъществяват по:   

  • банков път   
  • чрез електронно банкиране, или    
  • онлайн с дебитна/кредитна карта. 

Skype Meeting с наши експерти

За заявяване на среща, можете да използвате всички възможни начини, както досега: да се свържете с нас по телефон и/или имейл. Срещите се организират чрез Skype Meeting, като след фиксиране на точна дата и час, служител от наша страна ще Ви изпрати линк и инструкции за провеждането й. 

Предвид сложността на обстановката, молим да оцените необходимостта от предприетите мерки и разчитаме всички наши клиенти и партньори да спазват инструкциите, като им благодарим предварително за разбирането и оказаното съдействие. Напомняме, че в подобен момент, е необходимо да запазим спокойствие и да се опитаме да предпазим както себе си, така и своите близки.      

За актуална информация, моля, следете нашата корпоративна страница, секция "Новини" и профилите на Компанията в социалните мрежи Facebook и LinkedIn.

Пожелаваме Ви да сте здрави и оставаме на разположение при необходимост от експертен съвет или подкрепа.

„ЗК България Иншурънс” АД 


Вижте още...

В подкрепа на каузата на „Подай ръка“ в помощ на деца с физически затруднения

19 Ноември, 2024

На 16 и 17 ноември 2024 г. в Joy Station, София, се проведе петото издание на благотворителната инициатива „Подай ръка“, в която „Застрахователна Комп [...]

Прочети още

„Застрахователна Компания България Иншурънс“ АД с дългосрочен рейтинг по национална скала ВВВ (BG) със „стабилна“ перспектива от БАКР

16 Октомври, 2024

„Застрахователна Компания България Иншурънс“ АД получи дългосрочен рейтинг ВВВ (BG) по национална скала със „стабилна“ перспектива от Българска агенци [...]

Прочети още
Login Search call EN
Вход за клиенти Вход за партньори Вход за лечебни заведения
24/7 Център за обслужване на клиенти +359 700 13 555