Bulgaria Insurance

Кариери

Уведомление за поверителност за кандидати за работа, служители и изпълнители по граждански договори

Експерт в Дирекция


„Застрахователна компания България Иншурънс” АД е динамично развиваща се общозастрахователна компания, един от лидерите в здравното застраховане в България. Във връзка с разширяване на дейността си, Дружеството търси да назначи на трудов договор служител, изпълняващ длъжността Експерт в Дирекция "Застрахователни претенции", отдел „Лечебни заведения.

Задължения и отговорности:   

  • Администрира, разглежда и взима решения по отчетена дейност от лечебните заведения, с които Дружеството има сключени договори за обслужване на застраховани лица, в т.ч.:
    • Проверява окомплектоването на отчетените документи и съдържащата се в тях информация;
    • Завежда информацията от отчетената дейност в информационната система на Дружеството, като следи за нейното вярно, коректно и своевременно отразяване;
    • Създава и поддържа електронно досие в информационната система на Дружеството по всеки един подаден отчет;
    • Извършва преценка на основанието и размера на отчетената дейност съгласно приложимите Общи и/или Специални условия;
    • Води кореспонденция с клиенти, партньори и институции, в т.ч. изисква допълнителни доказателства за установяване основанието и размера на отчетената дейност;
    • Потвърждава/отразява взетите по отчетите решения в застрахователно-информационната система на Дружеството.
    • Изготвя и подписва:

- Доклади по отчетената дейност;

- Писма до застрахованите лица и лечебните заведения;

- Изготвя и подписва сведения, анализи и справки за ликвидационната дейност в отдела;

  • Отговаря на запитвания от застраховани лица и от лечебни заведения;
  • Администрира документи в информационната система на Дружеството.

Изисквания към кандидатите:

  • Средно специално образование или висше образование, степен бакалавър;
  • Познаване на законодателната уредба в областта на застраховането;
  • Опит в разглеждането на застрахователни претенции, като опитът в разглеждането на претенции в областта на здравното застраховане ще се счита за сериозно предимство;
  • Владеене на английски език ще се счита за предимство;
  • Отлична компютърна грамотност- MS Office;
  • Много добри умения за работа в екип;
  • Добра комуникативност и инициативност за решаване на комплексни и сложни задачи в динамична среда;
  • Лоялност, прецизност и отговорност;
  • Свидетелство за управление на моторно превозно средство ще се счита за предимство.   
  •    

    Ние предлагаме:

  • Възможност за професионална реализация;
  • Възможност за кариерно развитие;
  • Стимулиращо възнаграждение, обвързано с трудовото представяне;
  • Допълнителен социален пакет;
  • Динамична работна среда.
  •    

    Документи за кандидатстване:

  • Автобиография и актуална снимка;
  • Мотивационно писмо.
  •    

    Ако желаете да се присъедините към нас и да станете част от екипа на „Застрахователна компания България Иншурънс” АД, моля да подадете необходимите документи директно от бутона „Кандидатствай” в срок до 15.01.2021 г.

    Ще се свържем само с одобрените кандидати! Всички документи ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност.

    С подаване на документите си за кандидатстване за обявената позиция, Вие изрично се съгласявате личните Ви данни да бъдат обработвани и съхранявани в пълно съответствие с изискванията на Регламент (ЕС) 2016/679 (Общия регламент относно защитата на данните), Закона за защита на личните данни и всички останали приложими нормативни актове.

    Експерт в Дирекция "Застрахователни претенции", отдел „Лечебни заведения“ - направление „Профилактика“


    „Застрахователна компания България Иншурънс” АД е динамично развиваща се общозастрахователна компания, един от лидерите в здравното застраховане в България. Във връзка с разширяване на дейността си, Дружеството търси да назначи на трудов договор служител, изпълняващ длъжността Експерт в Дирекция "Застрахователни претенции", отдел „Лечебни заведения“, направление „Профилактика“.

    Задължения и отговорности:

    • Администрира процеса по организация и отчитане на профилактични прегледи на застрахованите от Дружеството лица:
    • Организира, разглежда и взима решение по предлаганата от Дружеството профилактична дейност, по сключени договори за обслужване на застраховани лица, в т.ч.:
      • Сключва договори с лечебни заведения за провеждане на профилактични прегледи;
      • Организира и координира провеждане на профилактични прегледи съвместно със застраховащите лица и лечебните заведения, с които Дружеството има сключени договори;
      • Проверява окомплектоването на отчетените документи и съдържащата се в тях информация, взима решение по основателността и размера на претендираните суми при стриктно спазване на приложимите общи и/или специални условия по застрахователните договори и договорите с лечебни заведения;
      • Потвърждава/отразява взетите решения в застрахователно-информационната система на Дружеството.
      • Изготвя и подписва:

      - Доклади по отчетената профилактична дейност;

      - Писма до застрахованите лица и лечебните заведения;

      - Сведения, анализи и справки за ликвидационната дейност в отдела;

      • Води кореспонденция с клиенти, партньори и институции, в т.ч. изисква допълнителни доказателства за установяване основанието и размера на отчетената дейност;
      • Администрира документи в информационната система на Дружеството.
      • Отговаря на запитвания от застраховани лица и от лечебни заведения;
      • Разглежда и изготвя становища и/или отговори по постъпили жалби от застраховани лица и лечебни заведения по повод извършените и отчетени дейности.

      Изисквания към кандидатите:

      • Средно специално образование или висше образование, степен бакалавър;
      • Познаване на законодателната уредба в областта на застраховането;
      • Владеене на английски език ще се счита за предимство;
      • Отлична компютърна грамотност- MS Office;
      • Много добри умения за работа в екип;
      • Добра комуникативност и инициативност за решаване на комплексни и сложни задачи в динамична среда;
      • Лоялност, прецизност и отговорност;
      • Свидетелство за управление на моторно превозно средство ще се счита за предимство.

      Ние предлагаме:

      • Възможност за професионална реализация;
      • Възможност за кариерно развитие;
      • Стимулиращо възнаграждение, обвързано с трудовото представяне;
      • Допълнителен социален пакет;
      • Динамична работна среда.

      Документи за кандидатстване:

      • Автобиография и актуална снимка;
      • Мотивационно писмо.

      Ако желаете да се присъедините към нас и да станете част от екипа на „Застрахователна компания България Иншурънс” АД, моля да подадете необходимите документи директно от бутона „Кандидатствай” в срок до 15.01.2021 г.

      Ще се свържем само с одобрените кандидати! Всички документи ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност.

      С подаване на документите си за кандидатстване за обявената позиция, Вие изрично се съгласявате личните Ви данни да бъдат обработвани и съхранявани в пълно съответствие с изискванията на Регламент (ЕС) 2016/679 (Общия регламент относно защитата на данните), Закона за защита на личните данни и всички останали приложими нормативни актове.

      Login Search call EN
      Вход за клиенти Вход за партньори Вход за лечебни заведения
      24/7 Център за обслужване на клиенти +359 700 13 555