Bulgaria Insurance

Кариери

Уведомление за поверителност за кандидати за работа, служители и изпълнители по граждански договори

СПЕЦИАЛИСТ „ЦЕНТЪР ЗА ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ“


„ЗК България Иншурънс” АД е динамично развиваща се общозастрахователна компания, един от лидерите в здравното застраховане в България.

Във връзка с разширяване на дейността си, дружеството търси да назначи на трудов договор служител, изпълняващ длъжността Специалист Център за обслужване на клиенти.

Задължения и отговорности:

  • Отговаря за приемането на входящи запитвания и повиквания по телефон, отговаря на имейли, осъществява обратна връзка с клиенти, уведомява клиенти за събития и услуги;
  • Предоставя търсената от клиента информация, както и пренасочва запитвания към компетентни звена на дружеството;
  • Идентифицира лицата, проверява лимити и покрития по полицата и организира отговор на поставените от тях въпроси;
  • Насрочва часове за прегледи, изследвания и консултации при изпълнение на здравни услуги, съгласно установените правила и процедури за застраховани по Здравни застраховки;
  • Провежда ежедневна комуникация с клиенти, посредници и други структурни звена на дружеството;
  • Изготвя информация за запитвания, уведомления, ниво на обслужване, натовареност и др.;
  • Отразява данни за запитвания и контрагенти в информационните системи и таблици;
  • Използва информационните системи на дружеството, въвежда и предоставя информация в и от програмите;
  • Спазва утвърден работен график.

Изисквания към кандидатите:

  • Завършено висше или средно образование;
  • Добра компютърна грамотност - MS Office, Internet, специализиран софтуер;
  • Умения за работа в екип;
  • Добра комуникативност и инициативност за решаване на комплексни и сложни задачи в динамична среда;
  • Насоченост към клиента;
  • Лоялност, прецизност и отговорност.

Като предимство ще се считат:

  • Образование в областта на медицинските услуги и/или здравни грижи;
  • Професионален опит в застраховането;
  • Добро владеене на английски език ;   

Ние предлагаме:

  • Възможност за професионална реализация;
  • Възможност за кариерно развитие;
  • Конкурентно възнаграждение;
  • Динамична работна среда.

Документи за кандидатстване:

  • Автобиография и актуална снимка.

Ако желаете да се присъедините към нас и да станете част от екипа на „ЗК България Иншурънс” АД , моля да подадете необходимите документи директно от бутона „Кандидатствай”.

Ще се свържем само с одобрените кандидати! Всички документи ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност.

С подаване на документите си за кандидатстване за обявената позиция, Вие изрично се съгласявате личните Ви данни да бъдат обработвани и съхранявани в пълно съответствие с изискванията на Регламент (ЕС) 2016/679 (Общия регламент относно защитата на данните), Закона за защита на личните данни и всички останали приложими нормативни актове.

СПЕЦИАЛИСТ АДМИНИСТРАЦИЯ


„ЗК България Иншурънс” АД е динамично развиваща се общозастрахователна компания, един от лидерите в здравното застраховане в България.

Във връзка с разширяване на дейността си, дружеството търси да назначи на трудов договор служител, изпълняващ длъжността Специалист Администрация.

Задължения и отговорности:

  • Осъществява първоначалния контакт с външните за Дружеството лица;
  • Отговаря на входящи телефонни обаждания;
  • Въвежда в информационната система на Дружеството информация, свързана със застрахователните договори;
  • Участва в деловодната дейност на Дружеството;
  • Класира и архивира документи;
  • Сканира документи.

Изисквания към кандидатите:

  • Завършено висше образование ще се счита за предимство;
  • Професионален опит в застраховането ще се счита за предимство;
  • Добро владеене на английски език ще се счита за предимство;
  • Добра компютърна грамотност - MS Office,Internet, специализиран софтуер;
  • Умения за работа в екип;
  • Добра комуникативност и инициативност за решаване на комплексни и сложни задачи в динамична среда;
  • Лоялност, прецизност и отговорност.   

  Ние предлагаме:

  • Възможност за професионална реализация;
  • Възможност за кариерно развитие;
  • Конкурентно възнаграждение;
  • Динамична работна среда.

Документи за кандидатстване:

  • Автобиография и актуална снимка;
  • Мотивационно писмо.

Ако желаете да се присъедините към нас и да станете част от екипа на „ЗК България Иншурънс” АД , моля да подадете необходимите документи директно от бутона „Кандидатствай”.

Ще се свържем само с одобрените кандидати! Всички документи ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност.

С подаване на документите си за кандидатстване за обявената позиция, Вие изрично се съгласявате личните Ви данни да бъдат обработвани и съхранявани в пълно съответствие с изискванията на Регламент (ЕС) 2016/679 (Общия регламент относно защитата на данните), Закона за защита на личните данни и всички останали приложими нормативни актове.

Login Search call
Вход за клиенти Вход за партньори Вход за лечебни заведения
24/7 Център за обслужване на клиенти +359 700 13 555