Bulgaria Insurance

Кариери

Технически сътрудник завеждане на щети


„Застрахователна компания България Иншурънс” АД е динамично развиваща се общозастрахователна компания, един от лидерите в здравното застраховане в България.

Във връзка с разширяване на дейността си, дружеството търси да назначи на трудов договор служител, изпълняващ длъжността Технически сътрудник завеждане на щети в Дирекция Ликвидация.

Задължения и отговорности:

  • Приемане на документи по претенции за изплащане на застрахователно обезщетение;
  • Изготвяне на досие за всяка претенция, въвеждането й в информационната система на Дружеството, определяне на резерв по претенцията;
  • Разпределяне на допълнително получени документи по вече регистрирани претенции;
  • Водене на кореспонденция с клиенти, партньори и институции, в т.ч. изискване на допълнителни доказателства за установяване основанието и размера на предявените претенции;
  • Администриране на документи в информационната система на Дружеството.

Изисквания към кандидатите:

  • Отлична компютърна грамотност- MS Office;
  • Много добри умения за работа в екип;
  • Добра комуникативност и инициативност;
  • Лоялност, прецизност и отговорност;   
  • Владеене на английски език ще се счита за предимство;

Ние предлагаме:

  • Възможност за професионална реализация;
  • Възможност за кариерно развитие;
  • Стимулиращо възнаграждение, обвързано с трудовото представяне;
  • Допълнителен социален пакет;
  • Динамична работна среда.

Документи за кандидатстване:

  • Автобиография и актуална снимка;
  • Мотивационно писмо.

Ако желаете да се присъедините към нас и да станете част от екипа на „Застрахователна компания България Иншурънс” АД, моля да подадете необходимите документи директно от бутона „Кандидатствай” в срок до 09.09.2022 г.

Ще се свържем само с одобрените кандидати! Всички документи ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност.

С подаване на документите си за кандидатстване за обявената позиция, Вие изрично се съгласявате личните Ви данни да бъдат обработвани и съхранявани в пълно съответствие с изискванията на Регламент (ЕС) 2016/679 (Общия регламент относно защитата на данните), Закона за защита на личните данни и всички останали приложими нормативни актове.

Оператор в Център за обслужване на клиенти


„Застрахователна Компания България Иншурънс” АД е динамично развиваща се общозастрахователна компания. Във връзка с разширяване на дейността си Дружеството търси да назначи на трудов договор служител в Дирекция Ликвидация, изпълняващ длъжността Оператор в Център за обслужване на клиенти:


Задължения и отговорности:

• Осъществява цялостната дейност по координиране на застрахованите в Дружеството лица.
• Участва в ликвидационния процес като:

  • Приема обаждания от клиенти, отговаря на запитвания относно продуктите и услугите, които Дружеството предлага   
  • Консултира и насочва клиентите при необходимост от по-детайлна обработка на запитване   
  • Извършва анализи на проведените разговори   
  • Извършва проверка на сключените договори при координиране на застрахованите лица   
  • Извършва проследяване и анализ на обратната информация от застрахованите лица и лечебните заведения

Изисквания към кандидатите:

  • Завършено висше или средно образование   
  • Добра компютърна грамотност - MS Office, Internet, специализиран софтуер   
  • Умения за работа в екип   
  • Добра комуникативност и инициативност за решаване на комплексни и сложни задачи в динамична среда   
  • Ангажираност към клиента   
  • Лоялност, прецизност и отговорност   
  • Опит при обслужването на клиенти - ще се счита за предимство   
  • Професионален опит в застраховането - ще се счита за предимство   
  • Добро владеене на английски език - ще се счита за предимство

Ние предлагаме
• Възможност за професионална реализация и кариерно развитие;
• Стимулиращо възнаграждение, обвързано с трудовото представяне
• Социален пакет, включващ:
  • Допълнителна здравна застраховка 
  • Възможност за гъвкаво работно време   
  • Възможност за работа от разстояние 
  • Отлична офис среда и приятелски колектив


Документи за кандидатстване:
• Автобиография и актуална снимка
• Мотивационно писмо

Ако желаете да се присъедините към нас и да станете част от екипа на „Застрахователна Компания България Иншурънс” АД, моля да подадете необходимите документи директно от бутона „Кандидатствай” в срок до 15.10.2022 г.

Ще се свържем само с одобрените кандидати! Всички документи ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност.

С подаване на документите си за кандидатстване за обявената позиция, Вие изрично се съгласявате личните Ви данни да бъдат обработвани и съхранявани в пълно съответствие с изискванията на Регламент (ЕС) 2016/679 (Общия регламент относно защитата на данните), Закона за защита на личните данни и всички останали приложими нормативни актове.

Стажант в Дирекции Ликвидация/ Продажби и Подписваческа дейност


„Застрахователна компания България Иншурънс” АД е динамично развиваща се общозастрахователна компания, един от лидерите в здравното застраховане в България.

Във връзка с подпомагане на дейностите в дирекции Ликвидация, Продажби и Подписваческа дейност, обявяваме позиции за Стажант по лятна стажантска програма.

Тя е насочена към студенти с висока мотивация и желание за профвсионално развитие в областта на застраховането.

Стажантската програма ще ви даде възможност:

  • Да се включите активно във всички дейности на екипа;
  • Да учите чрез придобиване на практически опит, като участвате в реализацията на различни бизнес проекти;
  • Да придобиете практически познания, свързани с всички процеси на застраховането – от сключване на застрахователна полица, до завеждане и обработка на застрахователна претенция;
  • Да се запознаете с документацията, съпътстваща застрахователния бизнес, както и с актуалните тенденции в застраховането;
  • Да участвате в дейности, свързани с приемане и проверяване на отчети от застрахователни посредници и лечебни заведения;
  • Да работите със специализирани застрахователни програми;
  • Да бъдете част от страхотен екип от доказани професионалисти;
    За дългосрочно развитие и професионално израстване в Компанията;

Нашите предимства

    • „ЗК България Иншурънс“ АД е един от лидерите в областта на здравното застраховане в България;           
    • Предлагаме богат асортимент от застрахователни продукти и работим в партньорство с най-големите застрахователни посредници на пазара;   
    • Офисът ни е на комуникативно място, лесно достъпен с градски транспорт и автомобил.

    Ако сте:   

    • Студент, с основни познания и желание за професионално развитие в областта на застраховането;   
    • С отлични компютърни умения;   
    • Отговорни, коректни и мотивирани;   
    • Организирани и комуникативни;

    Изпратете актуална автобиография и кратко мотивационно писмо, в което сте описали в коя област на застраховането бихте искали да се развивате, както и защо желаете да се включите в нашата стажантска програма. Ще очакваме Вашите кандидатури.

    Ще се свържем само с одобрените кандидати! Всички документи ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност.

    С подаване на документите си за кандидатстване за обявената позиция, Вие изрично се съгласявате личните Ви данни да бъдат обработвани и съхранявани в пълно съответствие с изискванията на Регламент (ЕС) 2016/679 (Общия регламент относно защитата на данните), Закона за защита на личните данни и всички останали приложими нормативни актове.

    Експерт в Дирекция Продажби


    „Застрахователна компания България Иншурънс” АД е динамично развиваща се общозастрахователна компания. Във връзка с разширяване на дейността си Дружеството търси да назначи на трудов договор служител, изпълняващ длъжността Експерт в Дирекция Продажби, отдел Брокери и корпоративен бизнес

    Задължения и отговорности:
    • Осъществява директен контакт и комуникация с клиенти и застрахователни посредници;   
    • Осигурява комплексно консултиране и обслужване на клиентите   
    • Презентира застрахователните продукти и осъществява директни продажби   
    • Проучва възможности, организира срещи и води преговори с потенциални и настоящи клиенти и посредници   
    • Подготвя оферти и сключва застрахователни договори   
    • Проследява навременните плащания по договори и контролира изпълнението им

    Изисквания към кандидатите:
    • Висше образование;   
    • Владеене на английски език на работно ниво;   
    • Опит в сферата на Здравното застраховане ще се счита за предимство   
    • Отлична компютърна грамотност- MS Office   
    • Организираност, отговорност и умение за работа в екип

    Ние предлагаме:
    • Възможност за професионална реализация и кариерно развитие;   
    • Стимулиращо възнаграждение, обвързано с трудовото представяне   
    • Социален пакет, включващ:   
    1. Ваучери за храна;   
    2. Допълнителна здравна застраховка;   
    3. Възможност за гъвкаво работно време;   
    4. Възможност за работа от разстояние;   
    5. Отлична офис среда и приятелски колектив;

    Документи за кандидатстване:
    • Автобиография и актуална снимка   
    • Мотивационно писмо

    Ако желаете да се присъедините към нас и да станете част от екипа на „ЗК България Иншурънс” АД, моля да подадете необходимите документи директно от бутона „Кандидатствай” в срок до 30.09.2022 г.
    Ще се свържем само с одобрените кандидати! Всички документи ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност.

    Уведомление за поверителност за кандидати за работа, служители и изпълнители по граждански договори

    Login Search call EN
    Вход за клиенти Вход за партньори Вход за лечебни заведения
    24/7 Център за обслужване на клиенти +359 700 13 555