Bulgaria Insurance

Претенция за здравна застраховка

Може да подадете Вашата претенция за обезщетение, свързана с Вашата здравна застраховка по един от следните два начина:   


Онлайн

  • Подаване на Претенция за изплащане на застрахователно обезщетение от клиенти, регистрирани потребители в сайта на ЗК България Иншурънс, в специалната секция – Вход за клиенти, където попълвате съответната застрахователна форма. В случай, че нямате регистрация, може да се регистрирате бързо и лесно с Вашата застрахователна карта тук.    

ВАЖНО: Услугата се предлага изцяло онлайн само за клиенти, с които имаме сключено споразумение с работодателя за периодично предаване на оригиналните документи към уведомлението. За съжаление, поради законови ограничения не можем да изплащаме обезщетения само въз основа на сканирани документи. В случай, че нямаме споразумение с работодателя Ви, може да подадете заявлението си Онлайн, но ще изплатим обезщетението, след получаване на оригиналните документи.

По куриер или лично в офиса на дружеството

  • Формата за Уведомление може да изтеглите по-долу и да попълните електронно или на ръка.
  • Запазете документа, попълнете и разпечатайте. След като подпишете отпечатаният екземпляр, го изпратете на адрес: 1404 София, България, бул. България 83А, ет. 2ЗК България Иншурънс АД, заедно с прикачени останалите необходими документи.

Списък с изискуеми документи от Застрахователя за завеждане на претенция при настъпване на застрахователно събитие:

  • Уведомление за настъпване на застрахователно събитие – оригинал
  • Амбулаторен лист или талон, удостоверяващ извършен преглед при лекар специалист, който трябва да съдържа номер, дата, печат, УИН на лекаря, имената на застрахованото лице, анамнеза, обективно състояние, диагноза, назначени изследвания и терапия
  • Резултати от изследванията
  • Епикриза при болнично лечение
  • Стикери на консуматив, използван при операции (ако има такъв и той е заплатен от застрахованото лице) – оригинал
  • Рецепта – ако е за еднократно закупуване на лекарства – оригинал, ако е за многократно закупуване на лекарства – копие
  • Секторна рентгенова снимка за лечение на пулпит, периодонтит и хирургични услуги, към Пакет Стоматологична помощ
  • Фактура с касов бон, на името на застрахованото лице, като във фактурата и касовия бон, трябва да са отразени отделните цени на здравните услуги и стоки и стойностите да са разбити по дейности (повърхности) в Пакет Стоматологична помощ – оригинал

При възстановяване на разходи за диоптрични стъкла за очила за корекция на зрението или коригиращи контактни лещи се изискват следните документи:  

  • Уведомление за настъпване на застрахователно събитие – оригинал
  • Амбулаторен лист или талон, удостоверяващ извършен преглед при лекар-офталмолог извършен в лечебно заведение, който трябва да съдържа номер, дата, печат, УИН на лекаря, имената на застрахованото лице, отразена промяна във визуса с не по-малко от 0,5 диоптъра
  • Рецепта за изписаната корекция на зрението
  • Фактура от оптиката, в която са изписани поотделно стойността на рамките, стойността на стъклата и стойността на изработката – оригинал

Login Search call
Вход за клиенти Вход за партньори Вход за лечебни заведения
24/7 Център за обслужване на клиенти +359 700 13 555