Застраховка Отмяна на пътуване
Най-лесният начин за завеждане на Вашата претенция за щета:
Онлайн
- Попълнете и подпишете вашата Е-претенция за щета
- Изпратете копия на всички първоначално изискуеми от застрахователя документи на електронен адрес: claims@bulgariainsurance.bg
ВАЖНО! Обръщаме внимание, на техническите изисквания от страна на Дирекция „Ликвидация“, които ще оптимизират процеса по обработване:
- Изпращане на четливи копия на документите
- При сканиране/снимане на документите да не се закриват данни от фактура/касова бележка. Документите следва да бъдат представени индивидуално.
Можете също да изпратите всички документи по куриер на адрес: София 1618, бул. България 110-В, за "ЗК България Иншурънс" АД.
Списък с изискуеми документи от Застрахователя за завеждане на претенция при настъпване на застрахователно събитие
- Претенция за щета по застраховка Отмяна на пътуване
- Документи удостоверяващи направените резервации/ разходи
- Документ удостоверяващ причините за събитието, което води до отмяна на пътуването
- Други документи, относими към настъпилото застрахователно събитие