Bulgaria Insurance

Ало, Док© - новата услуга на България Иншурънс в условията на COVID-19

date 27 Април, 2020

Bulgaria Insurance

   

Медицински консултации и съвети по телефон или имейл в услуга на нашите клиенти в условията на COVID-19

България Иншурънс разработи нова услуга за медицински консултации и съвети - Ало, Док©предвид условията на извънредна ситуация, породена от разпространението на COVID-19 и ограниченият достъп на нашите клиенти до голяма част от медицинските заведения и специалисти в България. Целта на Ало, Док© е да осигури на клиентите на Компанията бърз и персонален телефонен и онлайн достъп до съвет и препоръка от медицински консултант по здравни въпроси, спестявайки им време, усилия и средства.

Когато имате здравословен проблем или притеснения за определени симптоми, е добре да имате възможност да поговорите с някого. Чрез нашата нова услуга Ало, Док©, създадена в помощ на всеки, който има нужда от неотложна медицинска консултация в настоящата ситуация, нашите клиенти ще имат достъп до професионална информация и съвети, осигурени от квалифицираните ни медицински експерти. Те са на разположение за разговори по телефона, както и чрез е-mail комуникация, да ви изслушат и предоставят препоръка и съвет, касаещ вашите запитвания, независимо дали се тревожите за физически неразположения, ваксинации и други в периода на социална изолация, за общото ви здравословно състояние или това на член от семейството ви. Нашите медицински експерти са на ваше разположение от 10:00 до 16:00 часа от понеделник до петък. Предоставените консултации, независимо дали са направени по телефон или e-mail, са напълно безплатни.

За да ползвате услугата Ало, Док©, е необходимо да се свържете с нас чрез Центъра за обслужване на клиенти на телефон 0700 13 555 или на е-mail: coordinators@bulgariainsurance.bg и да предоставите следната информация:

След приемане на заявката, до час с вас ще се свърже наш консултант за организиране в подходящо за вас време и начин провеждането на консултацията. Всички телефонни разговори се провеждат при пълна конфиденциалност. Обажданията могат да бъдат записвани и/или прослушвани с цел подобряване качеството на обслужване.

Услугата Ало, Док© не е предназначена да замести вашия лекар или съответния медицински специалист, нито може да бъде използвана за диагностициране на заболяване или лечение, както и предписване на лекарства, но чрез нея ние можем да ви предоставим съвет и консултация за конкретни заболявания и състояния, информация за правилния специалист според симптомите, които проявявате, както и да дадем насоки и подкрепа. 


Вижте още...

В подкрепа на каузата на „Подай ръка“ в помощ на деца с физически затруднения

19 Ноември, 2024

На 16 и 17 ноември 2024 г. в Joy Station, София, се проведе петото издание на благотворителната инициатива „Подай ръка“, в която „Застрахователна Комп [...]

Прочети още

„Застрахователна Компания България Иншурънс“ АД с дългосрочен рейтинг по национална скала ВВВ (BG) със „стабилна“ перспектива от БАКР

16 Октомври, 2024

„Застрахователна Компания България Иншурънс“ АД получи дългосрочен рейтинг ВВВ (BG) по национална скала със „стабилна“ перспектива от Българска агенци [...]

Прочети още
Login Search call EN
Вход за клиенти Вход за партньори Вход за лечебни заведения
24/7 Център за обслужване на клиенти +359 700 13 555