Повече от петнадесет години Компанията е надежден застрахователен партньор и един от лидерите в областта на здравното застраховане
07:50 | 4 март 2021
Автор: Радостина Ивчева
Публикувано на: bloombergtv.bg
5 Февруари, 2021
Повече от петнадесет години Компанията е надежден застрахователен партньор и един от лидерите в областта на здравното застраховане
07:50 | 4 март 2021
Автор: Радостина Ивчева
Публикувано на: bloombergtv.bg
Здравните застраховки са специалният билет, който купуваме, за да си осигурим своевременно и качествено лечение при необходимост от медицински грижи. Със сигурност сте чували изказвания от ваши приятели и познати, че от застраховките няма смисъл, защото когато имаш нужда, те все нещо не покриват. А така ли е? Добре е да се знае например, че сметките за медицински разходи извън покритието по НЗОК, дори от малък инцидент или здравословен проблем, могат да объркат драстично личните финанси. Едно по-сериозно заболяване може да „глътне“ дългогодишните ви спестявания, както и тези на семейството.
След официалното обявяване на COVID-19 за пандемия, един от най-актуалните въпроси за голяма част от нашите клиенти бе: „Покрива ли моята здравна застраховка коронавирус?“ Оказа се, че в подобна ситуация здравните застраховки са особено полезни. Първо, защото в тях е включено покритието за COVID-19, което е идентично, както при всяко друго вирусно заболяване. И второ: защото хората установиха, че наличието на здравна застраховка съкращава пътя до нужния специалист, когато имат здравословен проблем, както и времето прекарано в контакт с други болни, предоставя достъп до специализирани изследвания и услуги, висококачествено медицинско лечение от водещи лекари в широк кръг лечебни заведения. По данни на нашите експерти средно един потребител ползва услуги по здравната си застраховка 6-7 пъти годишно.
Новата реалност наложи и спешна необходимост от разработването на нови продукти и актуализиране на покритията по съществуващи, имплементирането на разнообразни дигитални решения и услуги, чрез които да адаптираме начина на работа и взаимодействие с нашите клиенти. Основна грижа на екипа на ЗК България Иншурънс бе да осигурим практически работещи решения като улеснена дистанционна процедура за завеждане и изплащане на претенции, за подновяване и плащане на застраховки, своевременно психологическо подпомагане в условията на социална изолация, включително и онлайн видео консултации с лекари специалисти. Покрай пандемията най-вече телемедицината се превърна в истински гореща тема – практична услуга, включена в нашите здравни застраховки, предоставяща възможност клиентите ни да получат медицински преглед или консултация по документи, да проследяват хронично заболяване или да се съветват при симптоми и лечение на коронавирусна инфекция, без да се налага да напускат своите домове или работни места.
Наясно сме, че пандемията в крайна сметка ще отслабне, но грижата за здравето ще остане константа величина в бъдеще. Като застраховател и социалноотговорна компания ЗК България Иншурънс ще продължи усилията си да бъде в максимална полза на клиентите, инвестирайки в разработването и предоставянето на работещи онлайн застрахователни услуги и решения в тази посока.
Последните години ни научиха на много уроци. Най-важният от тях е как да опазим близките си и себе си. Има обаче и други въпроси, които чакат своя отг [...]
Прочети ощеТази учебна година започва с по-малко неизвестни от последните две. Пандемията отшумява. Не се обсъжда старт онлайн. Родителите са спокойни и уверени [...]
Прочети още