Bulgaria Insurance

Стартиране на нов клиентски портал на „ЗК България Иншурънс“ АД

date 19 Декември, 2024

Уважаеми клиенти и партньори,

Бихме искали да Ви информираме, че във връзка с новите регулаторни изисквания – Закона за цифровата оперативна устойчивост (DORA) и Директивата NIS 2, считано от 01 януари 2025 г. планираме да стартира новият клиентски портал на „ЗК България Иншурънс“ АД.   

КАКВО ПРЕДСТАВЛЯВАТ DORA И NIS 2?

  • DORA (Digital Operational Resilience Act): Насочен към осигуряване на оперативна устойчивост на финансовия сектор.
  • NIS 2 (Network and Information Security Directive): Цели подобряване на киберсигурността в ЕС чрез управление на инциденти, реагиране, осигуряване и тестване на сигурността в критични сектори, включително застраховане.

Тези регулаторни рамки са приложими за банки, инвестиционни посредници, застрахователни компании и доставчици на ИКТ услуги.

КАКВО ПРЕДЛАГА НОВИЯТ КЛИЕНТСКИ ПОРТАЛ?

Новият портал е разработен с цел да осигури по-удобен и ефективен начин за управление на застраховките на Вашите клиенти/служутели, високо ниво на сигурност, което гарантира защита на личните и здравните данни, както и да осигури:    

  • Достъп до дигитална здравна карта.
  • Актуална информация по полици по всички линии бизнес.
  • Лесно подаване и проследяване на щети и претенции.
  • Уведомления и актуализации.
  • Интуитивен интерфейс, подходящ за всички потребители.     
Bulgaria Insurance

Молим да информирате Вашите клиенти/служители за предстоящата промяна. Препоръчваме регистрацията да се направи при необходимост от завеждане на претенции по здравна застраховка "България здраве" след 01 януари 2025 г. Регистрацията е задължителна, дори за потребители с активен профил в стария портал. Процесът на регистрация е бърз, лесен и отнема само няколко минути.   

Преди да започнат регистрацията, застрахованите лица трябва да разполагат с номер на индивидуална здравна карта или номер на полица.Данни са задължителни за извършване на идентификация.

КАК ДА ДОСТЪПИТЕ ПОРТАЛА:

Пътят до клиентския портал остава непроменен. Необходимо е да натиснете бутона „Вход“, който се намира в горната част на интернет страницата, и да изберете опцията „Вход за клиенти“ от падащото меню.

ВАЖНО:

Всички претенции, заведени до 31 декември 2024 г., няма да бъдат прехвърлени и видими в новия портал. При необходимост от информация по заведени претенции, застрахованите лица могат да получат такава на телефон 0700 13 555 или на имейл claims.health@bulgariainsurance.bg.      

   

Екипът на “ЗК България Иншурънс“ АД


Вижте още...

СЪОБЩЕНИЕ относно въвеждането на еврото от 01.01.2026 г.

10 Юли, 2025

Официалният валутен курс, по който националната валута ще бъде конвертирана в евро, както е посочено в Решение на Съвета на ЕС от 08.07. 2025 година [...]

Прочети още

СЪОБЩЕНИЕ относно превалутирането в евро и предоставянето на свързана с това информация на потребителите на застрахователни услуги, с оглед защита на техните интереси във връзка с въвеждане на еврото в Република България

14 Май, 2025

„Датата на въвеждане на еврото“ в Република България ще е датата, определена в Решение на Съвета на Европейския съюз за приемането на еврото от Репуб [...]

Прочети още
Login Search call EN
Вход за клиенти Вход за партньори Вход за лечебни заведения
24/7 Център за обслужване на клиенти +359 700 13 555