Bulgaria Insurance

Стартиране на нов клиентски портал на „ЗК България Иншурънс“ АД

date 19 Декември, 2024

Уважаеми клиенти и партньори,

Бихме искали да Ви информираме, че във връзка с новите регулаторни изисквания – Закона за цифровата оперативна устойчивост (DORA) и Директивата NIS 2, считано от 01 януари 2025 г. планираме да стартира новият клиентски портал на „ЗК България Иншурънс“ АД.   

КАКВО ПРЕДСТАВЛЯВАТ DORA И NIS 2?

  • DORA (Digital Operational Resilience Act): Насочен към осигуряване на оперативна устойчивост на финансовия сектор.
  • NIS 2 (Network and Information Security Directive): Цели подобряване на киберсигурността в ЕС чрез управление на инциденти, реагиране, осигуряване и тестване на сигурността в критични сектори, включително застраховане.

Тези регулаторни рамки са приложими за банки, инвестиционни посредници, застрахователни компании и доставчици на ИКТ услуги.

КАКВО ПРЕДЛАГА НОВИЯТ КЛИЕНТСКИ ПОРТАЛ?

Новият портал е разработен с цел да осигури по-удобен и ефективен начин за управление на застраховките на Вашите клиенти/служутели, високо ниво на сигурност, което гарантира защита на личните и здравните данни, както и да осигури:    

  • Достъп до дигитална здравна карта.
  • Актуална информация по полици по всички линии бизнес.
  • Лесно подаване и проследяване на щети и претенции.
  • Уведомления и актуализации.
  • Интуитивен интерфейс, подходящ за всички потребители.     
Bulgaria Insurance

Молим да информирате Вашите клиенти/служители за предстоящата промяна. Препоръчваме регистрацията да се направи при необходимост от завеждане на претенции по здравна застраховка "България здраве" след 01 януари 2025 г. Регистрацията е задължителна, дори за потребители с активен профил в стария портал. Процесът на регистрация е бърз, лесен и отнема само няколко минути.   

Преди да започнат регистрацията, застрахованите лица трябва да разполагат с номер на индивидуална здравна карта или номер на полица.Данни са задължителни за извършване на идентификация.

КАК ДА ДОСТЪПИТЕ ПОРТАЛА:

Пътят до клиентския портал остава непроменен. Необходимо е да натиснете бутона „Вход“, който се намира в горната част на интернет страницата, и да изберете опцията „Вход за клиенти“ от падащото меню.

ВАЖНО:

Всички претенции, заведени до 31 декември 2024 г., няма да бъдат прехвърлени и видими в новия портал. При необходимост от информация по заведени претенции, застрахованите лица могат да получат такава на телефон 0700 13 555 или на имейл claims.health@bulgariainsurance.bg.      

   

Екипът на “ЗК България Иншурънс“ АД


Вижте още...

Актуализиране на средните цени на здравни услуги съгласно Общи условия на здравна застраховка „България здраве“

31 Декември, 2024

Бихме искали да Ви информираме за предстоящи промени в средните цени на здравни услуги, които се прилагат на принципа на възстановяване на разходи в л [...]

Прочети още

Планирано обновяване на системите за уведомления и нотификации

30 Декември, 2024

Бихме искали да Ви информираме, че в периода от 10:00 ч. на 30 декември 2024 г. до 00:00 ч. на 31 декември 2024 г. ще бъде извършено планирано обновяв [...]

Прочети още
Login Search call EN
Вход за клиенти Вход за партньори Вход за лечебни заведения
24/7 Център за обслужване на клиенти +359 700 13 555