Bulgaria Insurance

Често задавани въпроси за Covid-19

date 27 Март, 2020

Bulgaria Insurance

   

За екипа на България Иншурънс здравето и сигурността на нашите клиенти и партньори е водещ приоритет. 

В извънредни ситуации всички ние разбираме, че се налага извънреден подход за действие. Именно заради това, в последните седмици предприехме редица промени в начина си на работа с нашите клиенти и партньори. Предложихме нови онлайн възможности за заявяване на претенции за изплащане на обезщетения, както и за сключване на застраховки.    

Препоръчваме Ви да се възползвате от удобството на алтернативните решения за обслужване и получаване на информация и по електронен път лесно и най-вече безопасно да се свързвате с нас при необходимост от съдействие.

В продължение на нашите грижи за Вас се обърнахме към специалисти, които да обобщят и да дадат отговори на често задавани въпроси относно пандемичния вирус Covid-19.      

Често задавани въпроси и техните отговори


Въпрос: Колко е инкубационният период на COVID-19? Тиражира се много разнопосочна информация.

Отговор: Инкубационният период е от 1 до 14 дни, средно от 3 до 7 дни.


Въпрос: Кои са основните клинични прояви?

AКлинична симптоматика, при която следва да се обърнете към Вашия лекар:

  • обща отпадналост
  • втрисане с повишение на температурата
  • суха кашлица
  • запушване на носа и хрема
  • болки в гърлото
  • задух

Въпрос: Приемът на антибиотици ще помогне ли за предотвратяване на COVID-19?

Отговор: Не. Нещо повече. Дори и при заболели лица с доказан Корона вирус се прилагат САМО при показания и преценка от ЛЕКАР за наличие на суперпонирана (допълнително насложена) бактериална инфекция или коинфекция (придружаваща).


Въпрос: Кога може да определим заболял пациент като оздравял?

Отговор: Нормализиране на телесната температура в рамките на три последователни дни; обратно развитие на симптомите от страна на дихателната система; при 2 последователно негативни резултата от лабораторните изследвания за наличие на вируса.   


Следете информацията, която публикуваме на нашата корпоративна страница и в нашите профили в социалните мрежи. В извънредното положение оставаме #Сгрижазатеб.

Дотогава ви призоваваме: Останете си вкъщи! 


Вижте още...

Информация и телефони за връзка предвид разпространението на вирусната епидемия COVID-19

2 Април, 2020

В услуга на нашите клиенти тук предоставяме полезна информация за основните канали, на които може да се информирате, както и да получите помощ по въп [...]

Прочети още

Коронавирусът – притеснения, въпроси, планове за пътувания в чужбина

27 Февруари, 2020

С увеличаване на заразените и новите случаи на диагностициране на коронавирус (COVID-19) в различни държави, клиентите ни се обаждат, за да знаят какв [...]

Прочети още
Login Search call EN
Вход за клиенти Вход за партньори Вход за лечебни заведения
24/7 Център за обслужване на клиенти +359 700 13 555