2 Април, 2020
От 13-ти март страната ни се намира в извънредно положение заради разпространението на пандемията COVID-19.
Екипът на „ЗК България Иншурънс“ АД следи внимателно развитието на извънредната ситуация, свързана с разпространението на вирусната епидемия. В услуга на нашите клиенти тук предоставяме полезна информация за основните канали, на които може да се информирате, както и да получите помощ по въпроси, свързани с разпространението на COVID-19:
112 - Телефон за спешни случаи, валиден за целия Европейски съюз
Министерството на здравеопазването
24/7 Телефонна линия, на която граждани и организации могат да задават своите въпроси:
+359 (0) 2 807 87 57
Актуална информация може да намерите и на сайта на Министерство на здравеопазването, както и тук, в рубриките "За граждани" и "За медицински специалисти".
Министерството на външните работи
Ситуационният център на министерството отговаря денонощно на следните телефони:
+359 (0) 2 948 24 04, +359 (0) 2 971 38 56 и на имейл: crisis@mfa.bg
НОИ
Гореща телефонна линия за обезщетение за безработица на телефони:
+359 (0) 2 926 19 96, 0700 14 802
Актуална информация за ситуацията в света можете да следите на инфографиките на Световната здравна организация и на Университет "Джон Хопкинс" .
При въпроси и необходимост от съдействие на Ваше разположение е нашият Център за обслужване на клиенти на телефон 0700 13 555, онлайн чатът на корпоративния сайт на Компанията, както и електронният ни адрес: office@bulgariainsurance.bg
Пожелаваме Ви да сте здрави и оставаме на разположение при необходимост от експертен съвет или подкрепа.
„ЗК България Иншурънс” АД
В услуга на нашите клиенти тук предоставяме полезна информация за основните канали, на които може да се информирате, както и да получите помощ по въп [...]
Прочети ощеВ продължение на нашите грижи за Вас се обърнахме към специалисти, които да обобщят и да дадат отговори на често задавани въпроси относно пандемичния [...]
Прочети още