26 Юни, 2018
В съответствие с дългосрочната стратегия за развитие на Застрахователно дружество България на 13-ти юни Общото събрание на акционерите взе решение за промяна на името и корпоративната идентичност на компанията.
Новата марка България Иншурънс e олицетворение на всичко онова, с което компанията се гордее за изминалите 14 години: силно локално присъствие в сферата на корпоративното здравно застраховане, професионализъм и експертиза в предлагането на висококачествени застрахователни продукти и услуги, опит и традиции.
България Иншурънс e сравнително млада компания на българския застрахователен пазар. Историята й започва през 2004 г. с основаването на здравноосигурително дружество ЗОК „България Здраве”. В съответствие с промяната в законодателството по отношение на здравноосигурителната дейност в България през 2013 г. компанията се преобразува в общозастрахователно дружество – „Застрахователно акционерно дружество България“ АД.
През 2016 г. компанията стартира процес за синхронизиране на дейността си с режима на европейската директивата Платежоспособност II и успешно премина прегледа за покритие на капиталовото изискване и последващите стрес тестовете. 2018-та е поредната година от продължилия близо шест години тренд на устойчив растеж на дружеството. По данни на Комисията за финансов надзор към м. февруари пазарният дял на компанията в здравното застраховане достигна до 29%. Реализиран е значителен ръст в продажбите на Имуществени застраховки, застраховки Злополука и Помощ при пътуване.
Новата визия на България Иншурънс изразява амбицията и стратегията на компанията да расте по отношение на експертни възможности и застрахователен обхват в сферата на общото застраховане, устойчив растеж, креативност и иновации. Компанията предвижда модернизация на визията и функционалността на корпоративния си сайт, както и развиване на нови функционалности на мобилното си приложение.
„Докато новото име и лого на България Иншурънс са следваща крачка в нашата история, ангажираността към всички, които ни се доверяват, остава неизменна. Промяната на бранда няма да се отрази върху условията по договорите на нашите клиенти. Искаме да продължим с още по-голяма отдаденост да предоставяме полезни застрахователни решения на своите клиенти, както и по-широк диапазон услуги и експертиза. Ще се постараем да организираме процесите така, че трансформацията на новата корпоративна идентичност да стане почти неусетно за клиентите”, споделиха от ръководството на България Иншурънс.
България Иншурънс има над 300 корпоративни клиенти и повече от 65 хил. индивидуални клиенти. По данни на Комисията за финансов надзор през 2017 г. постигнатият пазарен дял на компанията в здравното застраховане е 22% и е реализиран премиен приход от над 14,5 мил. лева по всички линии бизнес. България Иншурънс се стреми да предоставя релевантни застрахователни решения и услуги на своите корпоративни и индивидуални клиенти, да бъде предпочитан застрахователен партньор – с гъвкавост, отношение и обслужване, модерни дигитални технологии за осигуряване на онлайн и мобилен достъп до продуктите и услугите на компанията.
Застрахователна Компания България Иншурънс АД е сред победителите на тазгодишното издание на наградите за най-добър работодател в България – Career Sh [...]
Прочети още“Съчетаваме традиционните принципи с модерните технологии в клиентско ориентиран подход”, споделят г-н Марин Маринов, Изпълнителен директор и председа [...]
Прочети още