Bulgaria Insurance

Актуална информация при завеждане на претенции по застраховка „България Здраве“

date 2 Ноември, 2020

Bulgaria Insurance

   

Уважаеми клиенти и партньори, 

С оглед на извънредната обстановка във връзка с нарастващото разпространение на COVID-19 и затрудненото посещение на място при лекуващ лекар или специалист, ви уведомяваме, че при разглеждане на подадени от вас претенции по пакет „Възстановяване на разходи“ на застраховка „България Здраве“, ще се допуска изплащане на обезщетение за закупени лекарствени средства и продукти и издадени впоследствие медицински документи за извършен преглед с назначение на медикаментите, ако са изпълнени следните условия:

  • закупените по фактура лекарствени продукти са назначени и описани в амбулаторния лист и/или рецептата към амбулаторния лист;
  • закупуването на лекарствените продукти предхожда датата на издаване на амбулаторния лист и рецепта с не повече от 10 дни.

Моля да имате предвид, че всеки застрахован, който провежда предварителна консултация с личния/лекуващия лекар по телефона и има назначено лечение по телефон или друг канал на комуникация (но не чрез лично посещение при лекаря), в случай, че желае да се възползва от доброволната си здравна застраховка „България Здраве“ е необходимо да изиска издаването на амбулаторен лист и рецепта, които при последващо посещение на място да бъдат издадени и предоставени на застрахованото лице. Същите могат да се представят/изпратят от лекаря и като снимки/копия/файлове в зависимост от техническите възможности.   

За ваше удобство и превенция ви напомняме, че срокът за възстановяване на разходи е удължен на 60 дни от датата на закупуването на лекарствените средства.

При въпроси и необходимост от съдействие на ваше разположение е нашият Център за обслужване на клиенти на телефон 0700 13 555, онлайн чатът на корпоративния сайт на Компанията, както и електронният ни адрес: office@bulgariainsurance.bg

Предвид динамиката и бързо променящата се ситуация, ще ви информираме своевременно, с цел максимална яснота и получаване на висококачествено, ефективно и безпроблемно обслужване.

„ЗК България Иншурънс“ АД


Вижте още...

Изпълнителните директори на „ЗК България Иншурънс“ АД пред сп. Мениджър: „Клиентът винаги е в центъра на това, което правим

30 Юни, 2024

“Съчетаваме традиционните принципи с модерните технологии в клиентско ориентиран подход”, споделят г-н Марин Маринов, Изпълнителен директор и председа [...]

Прочети още

„Застрахователна Компания България Иншурънс

10 Април, 2024

В началото 2024 година „Застрахователна Компания България Иншурънс“ АД подкрепи Планинска Спасителна Служба. Дарението беше направено съвместно с наш [...]

Прочети още
Login Search call EN
Вход за клиенти Вход за партньори Вход за лечебни заведения
24/7 Център за обслужване на клиенти +359 700 13 555