Bulgaria Insurance

ВАЖНО: Информационно съобщение за клиенти предвид продължаващата епидемиологична обстановка

date 28 Януари, 2022

Bulgaria Insurance

   

Уважаеми клиенти,

Бихме искали да Ви уверим, че екипът на „ЗК България Иншурънс“ АД„ЗК България Иншурънс“ АД внимателно следи предприетите мерки в страната по повод усложняващата се епидемиологична обстановка и нарастващият брой на случаите на новозаразени лица с различни щамове на COVID-19.

Бихме искали да информираме всички клиенти на Компанията по корпоративна здравна застраховка „България Здраве“, международна здравна застраховка „Здраве без граници“, застраховка „Злополука и заболяване“ и Медицинска застраховка за чужденци, че ползваните от Вас застраховки покриват хоспитализация и разходи за извънболнична помощ, прегледи и лечение при симптоми на настинка, грип, вирусна инфекция и/или коронавирус, включително пневмония до лимита на избраното от Вас покритие, съгласно приложимите Общи условия и спазване на специалните условия, посочени в конкретния застрахователен договор.

Bulgaria Insurance

ВАЖНО: При наличие на симптоматика тестове за установяване на наличие на коронавирус се назначават по предписание на лекуващ лекар, пробите се взимат единствено и само от лечебни заведения и се изпращат в Националната референтна лаборатория. Прилаганите в България мерки са съобразени изцяло с препоръките на СЗО и Европейския център за превенция и контрол на заболяванията. Изследването е безплатно за гражданите и болниците, тъй като средствата се покриват от държавата. Те не са включени в обхвата на здравна застраховка „България Здраве“, международна здравна застраховка „Здраве без граници“, застраховка „Злополука и заболяване“ и Медицинска застраховка за чужденци. „ЗК България Иншурънс“ АД не покрива разходи за превантивни прегледи и тестове за каквито и да било заболявания, включително и коронавирус, с изключение на договори, в които изрично са договорени специални условия.

Bulgaria Insurance

Също нашите клиенти, които ще пътуват в чужбина, могат да бъдат спокойни, че по застраховка Помощ при пътуване в чужбина се покриват събития, настъпили вследствие на която и да е разновидност на коронавирус/коронавирусна инфекция и съпътстващите заболявания причинени от него: хоспитализация и разходи за извънболнична помощ, прегледи и лечение при симптоми на настинка, грип, вирусна инфекция и/или коронавирус до лимита на избраното от Вас покритие.

По застраховка „Отмяна на пътуване“ се покрива риска от невъзможност за осъществяване на предварително планувани пътувания в резултат на настъпване на покритите медицински причини и други събития, подробно описани в т. 37, раздел V „Покрити рискове“ от Общите условия на застраховката, независещи от волята на застрахованите лица и непредвидими към момента на сключване на застраховката.

Към момента централният офис на „ЗК България Иншурънс“ АД продължава да работи при строги правила за безопасност и да обслужва клиенти, които са дошли на място за заявяване на претенции по застраховки или предоставяне и завеждане на хартиени копия на документи към вече заведени претенции. За максимално облекчаване на процеса по подаване на документи, ви молим да попълните предварително претенцията за изплащане на застрахователно обезщетение и да окомплектовате към нея всички прилежащи документи.

С цел осигуряване на препоръчителното спазване на дистанция и с грижа за здравето и безопасността, както на нашите клиенти и партньори, така и на нашите служители, ви призоваваме да се въздържате от лично посещение в офиса на „ЗК България Иншурънс“ АД, освен при неотложност.

КАК ДА ПРОЦЕДИРАТЕ ЗА ЗАВЕЖДАНЕ НА ЗАСТРАХОВАТЕЛНА ПРЕТЕНЦИЯ

За Ваше улеснение на корпоративната страница на Компанията, може да свалите заявления за електронно попълване на претенция за следните видове застраховки:

ЗА КОРПОРАТИВНА ЗДРАВНА ЗАСТРАХОВКА "БЪЛГАРИЯ ЗДРАВЕ" И МЕЖДУНАРОДНА ЗДРАВНА ЗАСТРАХОВКА "ЗДРАВЕ БЕЗ ГРАНИЦИ"

По корпоративна здравна застраховка „България Здраве“ и международна здравна застраховка "Здраве без граници", вие имате възможност за подаване на документи онлайн в Е-платформа за обслужване на клиенти, чрез индивидуалния си онлайн акаунт. Ако нямате такъв, то вие може бързо и лесно да се регистрирате в е-платформата чрез бутон "Регистрирай се".

При проблем с онлайн акаунта си, моля пишете на имейл: support@bulgariainsurance.bg, за да може колегите от Дирекция ИТ да ви съдействат.

За ваше удобство и превенция се удължава възможността застрахователни претенции в размер до 100 лв. по здравна застраховка „България Здраве“ да бъдат обработвани без необходимост от представяне на оригинални финансови документи, като Застрахователят запазва правото си да изиска същите в случай на необходимост.

За да се възползвате от облекчената процедура без оригинални финансови/платежни документи е необходимо допълнително към Претенцията и приложените документи да попълните, подпишете и изпратите ДЕКЛАРАЦИЯ към претенция за изплащане на застрахователно обезщетение в размер до 100 (сто) лева по здравна застраховка „БЪЛГАРИЯ ЗДРАВЕ“.

При въпроси и необходимост от съдействие на Ваше разположение е нашият Център за обслужване на клиенти на телефон 0700 13 555, онлайн чатът на корпоративния сайт на Компанията, както и електронният ни адрес: office@bulgariainsurance.bg

Предвид динамиката и бързо променящата се ситуация, ще Ви информираме своевременно, с цел максимална яснота и получаване на висококачествено, ефективно и безпроблемно обслужване.

„ЗК България Иншурънс“ АД „ЗК България Иншурънс“ АД


Вижте още...

В подкрепа на каузата на „Подай ръка“ в помощ на деца с физически затруднения

19 Ноември, 2024

На 16 и 17 ноември 2024 г. в Joy Station, София, се проведе петото издание на благотворителната инициатива „Подай ръка“, в която „Застрахователна Комп [...]

Прочети още

„Застрахователна Компания България Иншурънс“ АД с дългосрочен рейтинг по национална скала ВВВ (BG) със „стабилна“ перспектива от БАКР

16 Октомври, 2024

„Застрахователна Компания България Иншурънс“ АД получи дългосрочен рейтинг ВВВ (BG) по национална скала със „стабилна“ перспектива от Българска агенци [...]

Прочети още
Login Search call EN
Вход за клиенти Вход за партньори Вход за лечебни заведения
24/7 Център за обслужване на клиенти +359 700 13 555