25 Август, 2021
Иновативна платформа за управление на щети, готова за отдалечени услуги и директна комуникация с клиентите на БЪЛГАРИЯ ИНШУРЪНС внедри Revauxy*
Моля представете компанията
Вече петнадесет години ЗК България Иншурънс АД е надежден застрахователен партньор на бизнеса в България и един от лидерите в областта на здравното застраховане с близо 21% пазарен дял. Компанията е специализирана в предоставяне на социални придобивки за служителите, приспособени към нуждите както на корпоративни, малки и средни предприятия, така и на индивидуални клиенти.
В съответствие с динамичното развитие на застрахователния пазар ЗК България Иншурънс разработва и прилага иновативни технологии при обслужване на своите клиенти, чрез имплементиране на нови продукти и алтернативни канали за обслужване, както и иновативни дигитални решения за онлайн продажба на продуктите и последващо обслужване на клиентите. Компанията предоставя международни застрахователни решения на българските потребители и достъп до висококачествено медицинско обслужване в широк спектър от болници и клиники в цял свят в партньорство с AXA PPP healthcare Limited, част от АХA Group, водещ глобален застрахователен бранд.
Кое беше най-голямото предизвикателство през годината?
В застраховането предизвикателствата са ежедневие... За нас проблемите с глобалната пандемичната ситуация в страната съвпаднаха със стартирането на много нови проекти, като например преминаването от една информационна система в нова, стартиране на продажбите на нови застрахователни продукти, процесите по дигитализиране на продукти и услуги.
Моля дайте повече детайли за проекта
Един от най-интересните и предизвикателни проекти на Компанията е свързан със стартирането на продажбите на автомобилно застраховане, в частност застраховка Каско. Когато създавахме продукта Каско Голд целта ни беше да приложим към бъдещите ни клиенти същите иновативни подходи и решения, каквито имаме изключително развити по отношение на здравното застраховане. Проучванията и анализът, които направихме показа, че продуктите на действащите автомобилни застрахователи са изключително сходни и определено място на пазара има и за нас.
Какви са целите на този проект?
Една от основните цели при пускане на нов продукт е да предложим на потребителя възможно най-доброто следпродажбено обслужване и улеснени процеси при ползването на застрахователния продукт. В този смисъл от особена важност бе цялостното завършване на процеса по обработка на застрахователни претенции, връзката със сервизи и мобилно приложение към крайни клиенти при сключване на застраховката, както и при завеждане на застрахователни претенции.
Имаше ли предизвикателства при старта и реализацията на проекта?
Тук искаме да поздравим екипа на Revauxy. Не сме срещали предизвикателства при имплементирането на проекта. Имаше ясно зададени изисквания и всички те бяха изпълнени в срок.
Какви инструменти избрахте?
SmartClaiMS Garage, Smart Inceptions, SmartClaiMS Inspections, SmartClaiMS Anti-fraud solution, SmartClaiMS Share Box, SmartClaiMS Procurement Система, SmartClaiMS Online Portal Клиентски портал, Car Price Guide.
Изпробвахте ли нови технологии и какви нови решения въведохте?
Спряхме се на всички нови разработки на Revauxy, които ни бяха презентирани.
Как избрахте Revauxy за ваш доставчик?
Всички доставчици на Компанията се избират след провеждане на конкурс и внимателен експертен анализ на предлаганите услуги. Предвид добрата репутация и дългогодишна експертиза на Revauxy в предлаганите софтуерни застрахователни решения и успешно реализирани проекти в нашата сфера, съвсем логично беше да се обърнем към тях и да поискаме оферта.
Какво отличава Revauxy от останалите доставчици на компанията?
Моето лично мнение за експертите, работещи в Revauxy е, че са изключително добре подготвени по отношение на всички застрахователни процеси, и както често казвам просто говорим на един език.... и се разбираме от половин дума.
Какво намирате като най-впечатляващо за тази компания Revauxy? Ще ги препоръчате ли на други компании?
Най-впечатляващо е, че тяхното развитие върви в крак с развитието и дигитализацията на застрахователния сектор, който както всички знаем в много отношения продължава да бъде твърде консервативен.
Как оценявате екипа на Revauxy, пряко отговорен за реализацията на Вашия проект?
Много високо, работят в кратки срокове, всички договорки се спазват, изключително професионално отношение...
Колко ефективен е работния процес между вашия и техния екип?
Смятам, че се получи добра синергия между двата екипа, ние се постарахме да им осигурим всичко необходимо за нормалното протичане на работния процес, а те от своя страна ни предоставиха качеството на услугата, което очаквахме.
Можете ли да споделите някакви резултати от проекта, които показват напредък или успех?
Най-добрият резултат според мен от едно подобно сътрудничество са бъдещите съвместни проекти. Това ясно показва, че сме доволни от свършената работа и възнамеряваме да продължим съвместната си работа в търсенето и имплементирането на най-новите и иновативни дигитални застрахователни решения.
Кое е ключово, за да бъдеш успешен като цяло?
Изключително трудно е да дефинираме какво точно означава да бъдеш успешен, тъй като всеки разбира успеха по различен начин. За мен ключовите думи са: ясни цели, потенциал и много труд...
Какви перспективи са отворени или предстои да отворите тази и следващата година?
Всички перспективи са свързани с бързото и качествено обслужване на клиентите. Отворени сме към всичко, което ще подобри и улесни нашите клиенти и процеса на работа.
Какви промени планирате и има ли какво да подобрите?
За нашата компания стъпката към автомобилното застраховане е много голяма. В голяма степен стратегическите ни планове са в тази посока, но бих искала да подчертая, че нямаме абсолютно никакво намерение да спрем да развиваме здравното застраховане и всички останали линии бизнес... Винаги има какво да се подобри, за това продължаваме да инвестираме на първо място в експертен персонал и на второ в правилните дигитални решения.
* Revauxy предоставя професионални софтуерни решения за всички участници в застрахователния клъстер – застрахователни компании, застрахователни брокери, външни експерти, сервизи, доставчици и др. Лидер на пазара с над 25-години опит, задълбочена експертиза и любов към технологиите. SmartClaiMS платформата осигурява бърза, удобна и сигурна онлайн комуникация в цялата екосистема на застрахователния свят през защитена инфраструктура от следващо поколение и съвременни приложения.
На 16 и 17 ноември 2024 г. в Joy Station, София, се проведе петото издание на благотворителната инициатива „Подай ръка“, в която „Застрахователна Комп [...]
Прочети още„Застрахователна Компания България Иншурънс“ АД получи дългосрочен рейтинг ВВВ (BG) по национална скала със „стабилна“ перспектива от Българска агенци [...]
Прочети още