3 Ноември, 2023
Уважаеми клиенти и партньори,
Бихме искали да Ви уведомим, че с цел подобряване качеството на предоставяните услуги на 01.11.2023 г. ЗК „България Иншурънс“ стартира поетапна миграция на системите за уведомления, нотификация и връзка с клиенти.
Очакванията ни са процесът да приключи в рамките на месец ноември.
Възможно е през този период да възникнат затруднения за нашите Клиенти и Партньори, за което молим за търпение и разбиране.
Оставаме на разположение и не се колебайте освен традиционния канал за комуникация – Центъра за обслужване на клиенти, да използвате и останалите канали – корпоративните имейли и чат на Компанията.
Предварително се извиняваме за неудобството!
Уважаеми партньори,Бихме искали да ви уведомим, че считано от 12.02.2024 год., при подаване на претенции за възстановяване на разходи към здрав [...]
Прочети ощеУважаеми клиенти и партньори, Бихме искали да Ви уведомим, че на 10.01.2024 год. в периода от 19:30 и 20:30 часа ще се извърши планирано обновяване [...]
Прочети още