Bulgaria Insurance

Услуги

Ползване на услуги по международна здравна застраховка предвид пандемията коронавирус (COVID-19)

1. Имам ли покритие по моята полица, ако ми поставят диагноза коронавирус (COVID-19)?

2. Ако в рамките на действащата застрахователна полица се разболея от коронавирус, това ще се отрази ли в прилагане на нови изключения по покритията?

3. Мога ли все пак да посетя някоя болница за лечение?

4. Какво да правя, ако имам симптоми на коронавирус?

5. Предстои ми пътуване, ще е валидно ли покритието ми, ако се разболея, докато съм в чужбина?

6. Преди да мога да пътувам, от авиокомпанията изискват превантивен тест за коронавирус. Този тест ще бъде ли покрит по моята застраховка?

7. Мога ли да използвам покритието за евакуация и репатриране, ако се разболея от коронавирус?

8. Ако се наложи да бъда транспортиран/а с линейка, то това ще бъде ли покрито по моята полица?

ВАЖНО: 24/7 Телефонна линия за здравна информация в услуга на нашите клиенти (услугата се предлага само на английски език)


Login Search call EN
Вход за клиенти Вход за партньори Вход за лечебни заведения
24/7 Център за обслужване на клиенти +359 700 13 555