Bulgaria Insurance

Информационно съобщение за клиенти на България Иншурънс предвид отмяната на извънредното положение в страната по повод разпространението на COVID-19

date 14 Май, 2020

Bulgaria Insurance

   

Уважаеми клиенти и партньори,

Бихме искали да ви уверим, че екипът на „ЗК България Иншурънс“ АД внимателно следи предприетите мерки в страната за отмяна на извънредното положение, както и всички здравни препоръки относно последващото прилагане и действие на противоепидемичните мерки.

Към момента остава в сила ограничението за достъп на външни лица в Централно Управление на „ЗК България Иншурънс“ АД, както и за работа с пари в брой за изплащане по застрахователни претенции и за внасяне на премии по застраховки. Всички плащания към нас могат да се осъществяват по банков път или онлайн с дебитна/кредитна карта.

С цел осигуряване на препоръчителното спазване на дистанция и с грижа за здравето и безопасността, както на нашите клиенти и партньори, така и на нашите служители, ви призоваваме да се въздържате от лично посещение в офиса на „ЗК България Иншурънс“ АД, освен при неотложност.

КАК ДА ПРОЦЕДИРАТЕ ПРИ ЗАВЕЖДАНЕ НА ЗАСТРАХОВАТЕЛНА ПРЕТЕНЦИЯ

За Ваше улеснение на корпоративната страница на Компанията, може да свалите заявления за електронно попълване на претенция за следните видове застраховки:

За корпоративна здравна застраховка "България здраве" и международна здравна застраховка "Здраве без граници"

След като попълните и подпишете съответното заявление за застрахователна претенция, заедно с прикачени сканирани и останалите необходими документи, го изпратете на следния електронен адрес: claims.health@bulgariainsurance.bg - за корпоративна здравна застраховка "България здраве" и международна здравна застраховка "Здраве без граници"

По корпоративна здравна застраховка „България Здраве“ вие също така имате възможност за подаване на документи онлайн в Е-платформа за обслужване на клиенти, чрез индивидуалния си онлайн акаунт.

За ваше удобство и превенция се удължава възможността застрахователни претенции в размер до 100 лв. по здравна застраховка „България Здраве“ да бъдат обработвани без необходимост от представяне на оригинални финансови документи, като Застрахователят запазва правото си да изиска същите в случай на необходимост.

За да се възползвате от облекчената процедура без оригинални финансови/платежни документи е необходимо допълнително към Претенцията и приложените документи да попълните, подпишете и изпратите ДЕКЛАРАЦИЯ към претенция за изплащане на застрахователно обезщетение в размер до 100 (сто) лева по здравна застраховка „БЪЛГАРИЯ ЗДРАВЕ“.

Ако срещате затруднение да прикачите нужните документи, поради по-големия размер на файла или техния брой, можете спокойно да ги изпращате на следния мейл: claims.health@bulgariainsurance.bg

ВАЖНО: Обръщаме внимание на нашите клиенти и партньори да вземат предвид някои технически изисквания от страна на Дирекция „Застрахователни претенции“, които да оптимизират процеса при обработването, както следва:

  • Изпращане на четливи копия на документите, като при сканиране на финансови/платежни документи - фактура с касова бележка, да не се закрива част от информацията, било то на фактурата или на касовата бележка   
  • Преди сканиране, върху оригиналният екземпляр на касовата бележка/фактура/документ, застрахованото лице следва да запише: Предявено на …. (актуална дата) по претенция към „ЗК България Иншурънс“ АД.

Запазваме си правото да се свържем с вас, в случай че представените сканирани документи са нечетливи, за да ни ги изпратите отново, предвид коректното обработване на Вашата застрахователна претенция.

Нашата нова услуга за медицински консултации и съвети Ало, Док© ще продължи да бъде на ваше разположение ида осигурява бърз и персонален телефонен и онлайн достъп до съвет и препоръка от медицинските експерти на Компанията по здравни въпроси, спестявайки ви време, усилия и средства. Нашите медицински експерти са на ваше разположение от 09:00 до 17:00 часа от понеделник до петък. Предоставените консултации, независимо дали са направени по телефон или e-mail, са напълно безплатни.

За Имуществени застраховки, застраховка Злополука и заболяване, застраховка Помощ при пътуване и др.

След като попълните и подпишете съответното заявление за застрахователна претенция, заедно с прикачени сканирани и останалите необходими документи, го изпратете на следния електронен адрес: claims@bulgariainsurance.bg

ВАЖНО: Възобновяват се огледи по имущество, които ще се осъществяват след предварително договорен с експерт на компанията ден и час и при спазване на всички необходими противоепидемични мерки.

Оригинали на документи по всички заявени към „ЗК България Иншурънс“ АД претенции можете да изпращате по пощата или чрез куриер на адрес – София 1404, бул. България 83 А, ЗК България Иншурънс АД

КАК ДА ПРОЦЕДИРАТЕ ПРИ НЕОБХОДИМОСТ ОТ ПОЛЗВАНЕ НА ЗДРАВНИ УСЛУГИ В ЛЕЧЕБНИ ЗАВЕДЕНИЯ

Нашият Център за обслужване на клиенти е на ваше разположение за съдействие за запазване на час за преглед при съответния специалист или потвърждение на ползваната от вас медицинска услуга, или специализирано изследване. Обръщаме внимание, че предвид продължаващите противоепидемичните мерки и разпоредби, бихме могли да срещнем затруднения съобразно политиката на съответното лечебно заведение, при съдействие на нашите клиенти за запазване на час при лекар или за изследване.

Как да процедирате за заявка/подновяване на застрахователна полица

За запитвания и издаване на застраховки и други услуги, както и досега, можете да се свържете с нас по телефона, по имейла или онлайн чрез контактната форма за запитване на корпоративния ни сайт. Нашите служители са на разположение в рамките на работното ни време от 09:00 до 17:30 часа, за да отговорят на всички Ваши запитвания.

Бихме искали да Ви напомним, че Компанията също така предоставя възможност за изцяло онлайн сключване на следните застраховки:

Онлайн застраховка Спокоен дом

Онлайн застраховка Помощ при пътуване

Онлайн Туристическа застраховка за България

Как да процедирате при необходимост от среща с наши експерти

За заявяване на среща с нашите експерти може да използвате всички дистанционни начини, както досега - да се свържете с нас по телефон и/или мейл. Срещите се организират чрез Skype Meeting, като след фиксиране на точна дата и час, съответният експерт от страна на ЗК България Иншурънс АД ще Ви изпрати линк и инструкции за провеждането й.

Разчитаме всички наши клиенти и партньори да спазват инструкциите, които получават от служителите ни и им благодарим предварително за разбирането и оказаното съдействие.

При въпроси и необходимост от съдействие на Ваше разположение е нашият Център за обслужване на клиенти 0700 13 555, онлайн чатът на корпоративния сайт на Компанията, както и електронният ни адрес: office@bulgariainsurance.bg

Предвид динамиката и бързо променящата се ситуация, ще Ви информираме своевременно, с цел максимална яснота и получаване на висококачествено, ефективно и безпроблемно обслужване.

„ЗК България Иншурънс“ АД


Вижте още...

Нов продукт в портфолиото на България Иншурънс: Здравна застраховка Health Protect+

26 Август, 2020

Здравето и благополучието на клиентите са ключов приоритет за България Иншурънс. Предвид извънредната ситуация, породена от разпространението на COVI [...]

Прочети още

България Иншурънс с положително развитие на дейността за първото тримесечие на 2020 г.

10 Юни, 2020

България Иншурънс е сред трите най-успешни дружества в сферата на здравното застраховане към 31-ви март 2020 г. Компанията затвърждава позицията си с [...]

Прочети още
Login Search call EN
Вход за клиенти Вход за партньори Вход за лечебни заведения
24/7 Център за обслужване на клиенти +359 700 13 555